Translate

fredag 10 februari 2012

Jobbarhelg

Den här helgen jobbar jag, men de känns helt okej. Jobbar dagtid hela helgen, vilket jag tycker är super. Skulle lätt kunna byta bort alla mina kvällar mot dagar, absolut inga problem!
Skönt var det också idag då Niklas hämtat barnen. Annars är det så drygt att dra dem upp för backen med pulkan, speciellt för en svagskit som jag.
Hann bara byta av Niklas när jag kom hem eftersom han skulle på bio med sin bror ikväll. Så jag och barnen får ännu en kväll för oss själv, blir väl teven och lite fredagsmys kan jag tänka mig.
   Har börjat måla några siffror i Rasmus rum, men man hinner inte så mycket när barnen är med. Medan jag målade en halv siffra hann Rasmus slå på alla plattor på spisen så kaffepanna tjöt och sedan tömde han ett kaffepaket över fulla golvet. Moa hann i sin tur springa över allt detta och dra de in till hennes rum och i sängen som måste renbäddas. Så jag gav upp...

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att fler har kaos ibland :-) Blir riktigt fint på Rasmus rum!

    SvaraRadera