Translate

torsdag 23 februari 2012

En till prinsessa är född..

.. och den här gången på riktigt.
Viktoria och Daniel blev tidigt imorse föräldrar till en liten tös på Karolinska sjukhuset, 51cm lång och 3280gram tung. Jag tror i allafall att det var så. Så stort grattis till dem.
Men jag undrar om dom får dela rum på BB med andra föräldrar, som vi får? Sedan funderade jag också på om Viktoria hade fött några timmar tidigare, hade dom då fått sova tillsammans alla i samma rum eller hade Daniel fått sovit på patienthotellet? KNAPPAST! Där gör som nog skillnad på folk.

Har inte skrivit på några dagar då jag fortfarande ínte hittat batteriet till kameran. Tycker inte alls att det är lika roligt att blogga då man inte har några bilder att visa och skriva om. Får nog lov att köpa ett nytt batteri, bara man ta sig till stan nångång.

I veckan har jag inte gjort något speciellt. Jobbade måndag och tisdag, och sedan var jag ledig både igår och idag. Fast idag ska jag på apt på jobbet på em, så lite jobb blir det idag ändå. Sedan väntar fyra kvällars jobb med start imorgon. Och jag som ogillar att jobba kväll... Men, så är det.
   Har fixat taklampan till Rasmus rum också. Fick av svärmor en gammal taklampa som jag tagit bort tyget på, sedan målade jag själva stommen turkos och satte i en extra stor glödlampa i den och voila - KLARTTT! Snyggt, enkelt och beeelleet! Får så småningom återkomma med bild på lampan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar