Translate

onsdag 15 februari 2012

Mary Me

Kan varmt rekomendera att ni alla gör ett besök till Mary Me i stan, där två superduktiga frisörer jobbar. Var där här om dagen och fick mitt hår fixat av Helena, och jag blev jättenöjd. Så, de var int för sist gånga jag var dit. ;)

Idag börjar jag jobba klockan halv ett till nio. Känns okej att jobba två kvällar i rad, men tre känns lite drygt. Som sagt, jag jobbar gärna dag då barnen är vaken så tidigt, men annat vore ju om man nån gång fick sova ut lite då man jobbar kväll. Men det händer sällan. Eller, sovmorgon är kanske då klockan passerat halv sex?

Så här blev väggen med siffrorna som jag målat. Dålig bild, men då jag skulle ta en ny idag så har någon av barnen slarvat bort batteriet till kameran så jag kan inte fota. Skiiiiiit. Men jag hoppas att det kommer fram snart, och att dom inte har lagt det i sopkorgen typ.
Ska måla en eller några ugglor gråa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar