Translate

måndag 13 februari 2012

Min dröm...

...vore att jobba som fotograf.
Bland de roligaste jag vet är att fotografera, och vore inte då drömmen att få jobba inom det? Har kollat runt lite på datorn men många kurser och utbildningar finns så långt bort, och jag varken kan eller vill flytta på mig. Flytta på oss..
Men ingenting är omöjligt, och drömma får man ju.

Känns skönt att jobbarhelgen är gjord, men det har faktiskt ändå gått bra. Är ledig idag men sedan  jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag.
Igårkväll hade jag besök av Susanne, vi drack kaffe och sedan blev det bara en massa surr. Hann också igår att måla klart dom siffror som skulle målas på Rasmus rum, så nu är det bara nån uggla kvar. Får lägga ut nån bild senare.

Idag händer det inte så mycket. Vi är bara hemma och tar de lugnt, kanske åker vi ner på affärn en sväng eller upp till Nordemans. Har också planerat att göra en älggryta till ikväll, blir den bra så ska jag dela med mig av receptet. =)


Vår finaste Moa

1 kommentar:

  1. Jag tycker verkligen du ska leta reda på en fotokurs som passar å gå den! :) Det kommer med all sannorlikhet bli succé!
    kram!

    SvaraRadera