Translate

söndag 5 februari 2012

Franskt dokument

Söndagmorgon och klockan är strax efter sju. Sovmorgon för oss, men jag är så himla trött ändå. Rasmus har sovit jätteoroligt inatt. Vaknat säkert upp emot tio gånger och bara tokgrinat. Mardrömmar? Början till förkyldning? Eller så var de helt enkelt inte skönt att sova vid mamsen..

Jag undrar hur kallt det är idag? Blir tokig på att inte kunna gå ut med de små, och även för katterna med. Dom är som galna inne, gör saker som dom aldrig annars brukar göra, katterna alltså.. =) Så jag hoppas de blir lite mildare snart.

Har nu tagit tag i att besälla en affisch som jag länge velat ha från Country by mail. Fick ett presentkort därifrån av min vän Anna, så nu är det dags att utnyttja det.

Affisch, franskt dokument, 120 x 85 cm
Affisch gammalt dokument

Jag har tänkt att ha den nere i gillestugan tror jag, och ramen gör jag av lister. Vill att ramen ska se gammal och nött ut, sedan får jag se om den blir vit eller grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar