Translate

torsdag 2 februari 2012

Jag glömde...

Semlor - äntligen dags!

Har precis ätit min första semla för i år. Smarrigt värre! Men de skulle vara kul att pröva någon annan variant av semlan. Istället för mandelmassa kanske man kan ha hallon, eller så kanske man skulle smaksätta grädden med något. Hmm, får spåna vidare på det där.
   Även idag har det gått bra på jobbet och vi har haft det riktigt roligt. Så, det känns jättebra och jag hoppas att de ska fortsätta så. Barnen hade också haft det bra på dagis, hade dock inte varit ute något i denna kalla dag då graderna legat mellan 20-25 minus. Burrr..
   Ikväll skulle jag egentligen på pysselkväll med brudarna, men mitt upp i allt jobb- och dagistänkande så glömde jag bort det. Det var inte förrän jag slog på datorn och blev påminnd på Facebook att de skulle vara ikväll, och då kändes det försent att åka. Jag brukar alltid komma ihåg saker och därför blev jag lika paff som ledsen när jag förstod att jag hade glömt bort att det var ikväll.

1 kommentar:

  1. Minns att jag köpte en i uppsala med marsankräm ist för mandelmassa och blåbärsgrädde. Den va supergod. :)

    SvaraRadera