Translate

lördag 4 februari 2012

Min första lediga helg ;)

Känns ganska bra med att börja arbetsveckan med en ledig helg.

Sjuttikan va kallt det är ute. Över 30 minus är det! Stackars mina små som frusit sig röda om både sina kinder och händer, så fet smörjning är vad som gäller i helgen.
   Märktes igårkväll att de skedd förändingar i veckan, då jag somnade tillsammans med Niklas och barnen halv nio. Trevlig fredag va? Vi kom hem, vi åt, vi fredagsmös lite och sedan slocknade vi allihop. Men skönt var det att vara ganska utvilad idag.
   I morse ville Moa ringa till Clara och höra om hon ville komma, vilket hon ville. Så det är full speed på tjejerna, och på lille Rasse som försöker hänga på. Så ikväll blir det pyjamsparty för dem med varsin Tom & Jerry godispåse.
   Känner att jag är i stort behov av en, eller varför inte två, termosar. Niklas råkade he sönder min turkosa termos för några veckor sedan, och jag saknar så att ha en. Har två stygga ener, men inga som man vill ta fram om man får besök.

En sådan skulle inte sitta helt fel

Rosa termos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar