Translate

onsdag 3 oktober 2012

Vilken överraskning !

I mitt tidigare inlägg visade jag några bilder av en ljuskrona som Country by mail hade, och som jag tyckte var så himla fin. Nämde den för Niklas imorse och sa att det skulle va så mysigt att ha en sån i vardagsrummet, nu när de går mot vinter och jul. Sedan sa jag att jag undrade om dom hade den i butiken, Himlen runt hörnet, eller om de var bara på webbshopen.. Sen sa jag inger mer, och Niklas sa inget alls.
   Niklas åkte sedan till stan för att han skulle hämta hem en bil till sin bror och när han kommer hem har han med sig ett stort paket, och i den är det ljuskronan! Snacka om vad paff jag blev!
   Han hade gått in på Himlen och frågade efter en ljuskrona som dom nyligen fått hem till webbshopen och om dom också hade den i butiken.. Och de hade dom.
   Jag blev så himlarns glad och överraskad. De e göbben min de! <3



Ljuskrona för blockljus, från Himlen runt hörnet


Så nu hänger den där i vårt vardagsrum.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar