Translate

torsdag 25 oktober 2012

Torsdag - Betyder snart helg!

Igår var jag som sagt och uppvaktade min vän Frida på hennes födelsedag. Och som vanligt stod hon i köket och bakade för fulla muggar.. En smarrig chokladmoussétårta blev man bjudd på, som satt som smäcken däri magan. Hann vara där en stund innan kvällsjobbet kallade.

Så, idag jobbar jag min sista kväll innan en ledig helg väntas. Som vanligt jagar Niklas i helgen, så jag är sååå less! Vet att jag är tjatig om denna jakt, men jag kan inte låta bli. Visst är det bra att få älgkött, men ibland skulle de va gött å få köpa nötfärs också.
   Efter att jag har lämnat barnen på dagis strax efter tio så åker jag på en gång hem till Linda för att hjälpa henne med att färga håret. Hinner väl precis göra de klart innan jag går på jobbet. Känner dock en smuuula oro om hur de kommer att gå med färgningen. Jobbigt om de inte blir bra och sedan jobbar vi tillsammans om några dagar igen.. Shit!! Haha.

Men först väntar vi på att sotarn ska komma, så det är rätt så kallt här hemma eftersom värmen varit av sedan igår. Bäst att koka en köpp kaffe.

1 kommentar:

  1. Jag håller med om jakten! Jag är lika ess varje år och visst är det som du skriver bra med kött och viktigt med egna intressen men nu har jag sagt stopp från och med denna helg! Man behöver ju dem hemma nångång under hösten också :-)

    SvaraRadera