Translate

onsdag 10 oktober 2012

Tjejkväll

Ikväll ska jag på tjejkväll.
Först en sväng på Nordemans jern tillsammans med Hanna, där det serveras cider och en del erbjudanden. Vidare åker jag sedan till By och Käärringträffen. Så kvällen är räddad. =)

Igår var jag och köpte färg, ljus rosa och ljus turkos. Ramen till sovrummet fick bli turkost och jag funderar om jag ska måla hyllan ovanför skrivbordet rosa. Får lura på den ideén idag. Målade även skrivbordslampan vit med lite svarta inslag. Får se hur det passar tillsammans senare då jag hämtat upp de från garaget.

Blir så himlarns less på min mobi också. Idag ringde de ett nummer från kommunen och jag kunde inte svara. Händer sådär lite titt som tätt och det är sååå frustrerande. Tror jag spolar ner den i toan snart. Så jag vet inte vem som ringde.. Var det från jobbet eller var det kanske från barnomsorgen? Who know?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar