Translate

söndag 28 oktober 2012

Spår i snön

Imorse såg ja visst att någon smugit sig in på altanen. De var spår i snön!
Och denna någon var inte mindre än Diesel som sovit ute inatt. Stackarn! Glömde kolla igår om han ville komma in, så han har varit ute hela natten. Annars sover han alltid inne.




Idag ställer vi tillbaka klockan en timme, och nu för tiden får jag lite ångest över det.
För jag VET att barnen vaknar tidigt, och just denna dag blir det ju som ännu tidigare. Och precis som jag trodde, barnen vaknade strax efter fem och de tog faktiskt någon minut innan jag förstod, just ja, klockan är egentligen bara strax efter fyra. De ger ångest!

Gu va jag längtar tills Niklas kommer hem.
De har varit kaos här hemma sedan fredagskväll. Moa och Rasmus är som katt och råtta, och de tär på en trött ( höll på skriva gammal) mamma. Rasmus har börjat bitas igen och de sätter som sagt sina spår.. Hopplöst! Känns de som.
Ska sätta dom igöra hela dagen så kanske dom glömmer bort att bråka med varann. Vi får se.

Nä, sätta på lite Uggla och ta en kaffeköpp så humöret går opp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar