Translate

måndag 29 oktober 2012

Kändisar på sjukan

Japp, fick se två kändisar på sjukhuset nu när vi var där idag. Hör absolut inte till vanligheterna ska jag säga. Lisa Miskovsky och Anja Pärsson. Jag blev liksom så här: Känner jag dig? Hmm, jag har sett dig någonstans.. Just ja, på teven. Haha.

Annars gick det jättebra idag. Först ville Rasmus absolut inte mäta någonting. Nix! Men, med en duktig arbetsterapeut så gick det tillslut. Så om några veckor kommer hans nya byxor. Den här gången blev det svarta, med rosa sömmar och en uggla på. Blir kanonis brais de!

Körde sakta hem i snöyran, tillsammans med vad jag anade, smått lessa barn. Men tillslut kom vi hem och de känns nu sååå skönt. Ska beställa lite julklappar från nätet ikväll, men jag väntar tills de små sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar