Translate

onsdag 17 oktober 2012

Ändrade planer

Jag skrev ju tidigare om att vårt nästa projekt var vardagsrummet, men så är det inte längre. Eftersom det är ganska mycket som vi ska göra då vi ska både tapetsera, lägga nytt golv, byta till nya lister och foder, måla föster och altandörr, byta innerdörrar m.m. så insåg vi imorse att vi inte skulle hinna innan jul. Vilket jag hade trott och hoppats på. För jobbar inte jag helgerna så jagar N, och i december så vet man att det finns nog med att göra med allt som är kring den tiden..
   Så vi bestämde att vi får ta vardagsrummet till nästa år. Meeen, eftersom det kliar så hemskt i mina händer bestämde jag mig för att ta tag i lilltoan nere istället. Och eftersom det inte är något våtutrymme där, endast toa och handfat, så går det bra att tapetsera där. De blir en fondvägg, målade väggar och tak.
   Åkte tillbaka med tapetkartorna till Nordemans, pratade med Carina och vi hittade ganska snabbt en tapet som skulle passa. Eftersom toan är ganska liten räcker det med en rulle till fondväggen.

Pip studio - Rosa blommor och fågelburar

Pip studio har så många fina tapeter att det är rackarns svårt att välja. Men den här tycker jag är så himla fin. Tänk bara va härligt att sitta och titta på lite fina fåglar medans man, ja, ni vet. =) Nämen det tror jag blir jättebra.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar