Translate

måndag 22 oktober 2012

Måndag igen

Och jag har jobbat färdigt helgen.
De har faktiskt varit ganska jobbigt då man inte är nå vidare pigg, meen, det har gått. Är ledig nu en dag, vilket känns skönt då jag fortfarande känner mig förkyld och hängig.

Uppe tidigt imorse.
Strax efter fem vaknade Rasmus och skulle bums tända alla lampor som vi har i sovrummet. Och när han sedan började dra ut lådorn ur skrivbordet förstod jag att jag inte skulle få honom att komma tillbaka i sängen för att ligga å dra sig ett tag.

Blir nog en lugn dag idag. Kanske går vi ut en sväng senare, bara för att barnen ska få leka av sig lite. Och få lite frisk luft såklart. Ska själv nu ta å koka en kaffeköpp så jag vaknar idag..

Måste bara visa detta supersnygga ljusfat från Rusta. Inte så farligt dyr heller..

  

Ljusfat från Rusta, 199kr (299kr)
 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken fin blogg jag hittade till!
    Gillar verkligen lampan du gjort om!

    Mvh Liza

    SvaraRadera