Translate

tisdag 9 oktober 2012

TT - Traderaträsket

Japp.. Har åter igen fastnat för Tradera. Är inne och kollar nästan varje dag, för att se om jag hittar något som jag behöver.. Eller inte behöver. Det är det som är lite farligt. Att man budar på massa saker bara för att det är billigt. Men, visst är det kul. Och det går inte att undkomma att jag faktiskt har gjort en hel del fynd där.

Just nu ligger dessa i mitt intresse:


Gammaldags lantlig fotoram, 14 bilder Shabby chic
Stor ram för 14 kort
 
Stor läcker skylt FAMILY RULES - industri Shabby
Stor skylt


Kuoma vintersko, stl 28
Kuoma vinerskor


Stelton termos
Stelton termos

**Charmigaste VÄGGUR KLOCKA  Shabby chic Fransk lantstil**
Lantlig klocka
 
 
Har nu jobbar färdigt helgen och det känns så jädrans skönt.
Fick sovmorgon till strax innan sju imorse, men ändå känner jag mig trött. Hoppas de är uppehåll på förmiddan så vi kan gå ut en stund och få lite frisk höstluft.
   Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Skulle behöva lite färg från Nordemans, så ev åker vi dit en sväng.
 
Ha en fin dag.
 

1 kommentar:

  1. Köp inte termosen! Håller värmen dåligt och är söliga att hälla ur! Kass!

    /maggan

    SvaraRadera