Translate

måndag 4 juni 2012

Superbra måndag!

God morgon!
Som vanligt var vi uppe med tuppen idag, och som vanligt är jag ganska trött också. Är ledig då jag jobbat helgen och idag väntar vi finfrämmande av Anna, Alice och Hugo. Saknat dom supermycke. Man hinner inte ses så mycket som man egentligen skulle vilja, men dom gånger man ses blir extra braiga. =)
Hittade ett nytt recept på recept.nu som jag ska prova. En paj med smak av hallon och vitchoklad. Tror inte det går att misslyckas med den inte..
Som jag skrev tidigare har jag och min svägerska Susanne lite saker på gång, men just nu finns det en del hinder framför oss. Får se om vi lyckas klara upp dem eller inte, vilket jag verkligen, verkligen hoppas att vi gör.
Ikväll åker jag till Frida på pysselträff. Och dagens pyssel är " ta-hand-om-dig-pyssel". Ni vet.. Fotbad, ansiktsmasker, fila naglarna, gurkor på ögonen m.m. Hur skönt lär inte det bli. =)

Måste också berätta att våran lekpark blir kvar! JIIIIPPPPIIII!
En stor KRAM till den/dem som beslutat det.

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en sån bra måndag! :) Kramkram!

    SvaraRadera