Translate

torsdag 28 juni 2012

Rosa och blommigt

Som jag skrev tidigare så är vi snart klar på altanen, fick dock inte upp några gardiner igår, men förhoppningsvis idag.
Här kommer i alla fall två bilder från altanen..


Mitt 20kr fynd som jag målat om från gul till rosa

Blå/Turkost överkast med rosa blommor som jag har på soffen

Igårkväll hade Rasmus feber igen, 39,5. Ändå var han i princip som vanligt under dagen och feberfri tills kvällen. Har inte tagit feber något nu på morgonen, men han känns då inge varm. Hoppas, hoppas att de har gått över...
   Vi skulle också behöva åka och storhandla, men jag vet inte om jag vågar ta den risken tillsammans med M & R samtidigt. Brukar alltid sluta i katastrof. Så vi får se hur de blir med den saker...
   Nä, men nu blir det frukost..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar