Translate

måndag 18 juni 2012

Nya projekt

Började igår med att putsa och slipa ett bord och två stolar, så nu är det bara till att börja måla. Är dock lite osäker på vilken färg bordet ska bli, men jag börjar väl att grunda de i vitt så får vi väl se senare.

Bord från loppis 20kr, stolar från min granne Maggan 0kr.
Vilka kap!

Ska ha dem tillsammans med soffan ute på altanen, och jag tror de kommer bli kanon bra! Bara de blir gjort nån gång.

Jobbade även igår kväll och idag börjar jag mitt på dagen. Dagis är stängt så då får barnen vara tillsammans med farmor en stund, innan Niklas kommer hem. Så idag hinns nog inte så mycket mer att göra än att umgås med barnen innan jobbet väntar.
   Men annars är veckan fullspäckad med saker som skall ske och göras..

Måndag: JOBB
Tisdag: Kalas hos Vilda och sedan ska jag till Sven för att hjälpa honom med att sätta upp gardiner och städa lite.
Onsdag: Hinna städa hemma och fortsätta fixa på altanen och ev måla bord & stolar. Skräckkväll hos Hellan!
Torsdag: JOBB och fortsätta fixa altanen, bord och stolar.
Fredag: JOBB och sedan midsommarmys!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar