Translate

lördag 16 juni 2012

Nu börjas det...

.. förberedelserna inför årets jakt.


Usch så tråkigt. Niklas har nyss åkt iväg för att vara med på årets jaktmöte uppe i Ekträsk. Typsikt när jag har tagit ledigt idag, då är han borta heeeeelee dan. Jag önskar att han kunde jaga närmare Bredbyn, så slapp massa tid bara gå till att resa.

Så idag vet ja inte vad jag och barnen ska hitta på..
Jag gissar på att de blir lekparken, äta en massa meloner och gå en promiss runt området. Får väl se om jag får rätt.. =)

Men vilket dag vi hade igår. Solen bjöd verkligen på sig själv, men jag tror nästan att de bara var den som värmde... Vi var ute hela dagen och till kvällen grillade vi och såg Sverige förlora mot England. BLÄ! Så himlarns tråkigt asså. Men va gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar