Translate

tisdag 19 juni 2012

Ny vaxduk!

Jag och barnen åkte in till stan strax efter nio.
Var först på Rusta och köpte dynorna till stolarna på altanen. Var sedan in på Jysk och köpte en ny madrass till soffan + ett tunt överkast som jag ska ha som "överdrag" till den.
Vidare till Åhlens och åt en korv, köpte presenter till Vilda och efter lite blod, svett och tårar där inne kunde jag äntligen ta Moa i handen och Rasmus över axeln ner till bilen. Ojoj, detta gör jag inte om på ett tag. Haha.

Firade sedan Vilda, där vi också blev bjudna på gófika.
På vägen hem somnade de båda små, så jag passade på att springa in på Ellas för att köpa en ny vaxduk att ha ute.. Och de blev denna:

Turkos vaxduk med vita prickar

Åh vad jag längtar tills allt blir färdigt på altanen. Kommer bli toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar