Translate

onsdag 13 juni 2012

Solig morgon

Onsdagmorgon, och jag har långledigt. I allafall till söndagkväll. Har tagit två dagar ledigt i helgen och det känns så himla skönt. Så nu hoppas jag bara att vädret är på vår sida så jag och barnen kan vara ute hela dagarna.

Hade lite sovmorgon imorse. Vi vaknade kvart i sju och strax där efter ringde Niklas och sa att han skulle längst upp på backen för att hämta virke, så han skulle först köra svängen förbi här så barnen skulle få träffa honom, och se lastbilen förstås.
   När han kom så blev Rasmus jätterädd och sprang in i sovrummet. Han älskar att titta på lastbilar och sånt i böcker eller på teven. Eller om dom är på ganska långt håll. Men kommer de för nära blir han skiträdd.
   Men när Niklas åkte iväg, då vinkade han som ett tok och lät som lastbilar gör, så då blev han så himla kääret. Haha.

Igår åkte jag till Bjästa och inhandlade lite mer blommor till altanen, så idag ska jag försöka plantera lite.. Om tids ger, de vill säga. Säkerligen får jag hjälp om jag så skulle vilja. =)


Rosa pelargoner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar