Translate

måndag 11 juni 2012

Härlig helg och ny radio

Hallå på er där ute!

Usch så dålig jag är på att skriva nu för tiden, förstår inte alls vad som hänt. Kanske bara mycket annat att göra i det så varma och härliga sommarvädret, som vi har just nu. Eller kanske inte.. En bra ursäkt tyckte jag de var i allafall..

I helgen har Moa och Rasmus varit hos mormor och morfar i Skorped och myst.
Så Niklas och jag passade då på att storstäda lite här hemma och göra en massa saker som annars aldrig blir gjort. Men vi passade även på att få lite egen tid till oss själv och bara ta det lugnt, så vi åkte till Sundsvall för lite spa och hotellövernattning. Väldigt värdefullt tycker jag. Vi hade en toppendag/kväll och frukosten dagen efter är ju inte heller fy skam. Men sedan längtade vi hem till busfröna där hemma.

Fick idag hem min underbara radio och jag BARA ÄLSKAR DEN!

Blommig radio från Clas Ohlson

Ett måste i varje hem!
I allafall om man älskar rosa och blommigt, som jag gör. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar