Translate

tisdag 3 april 2012

I påskas tider..

Vi går snart mot påsken och jag har nyss gjort iordning Moa och Rasmus påskägg, som i år blev fyllda av götta och leksaker. Ritblock och pennor till prinsessan och en pruttkudde och en slajmgrej till lillprinsen. Hoppas dom blir glada av det.
Undrar rakt om jag får nått ägg? De ska väl vara ett kokt eller stekt då.. =)


Moa har varit på barngympa ikväll och jag fick inte vara med denna gång. - Mamma, du får inte vara på gympan ikväll, för ingen annan mamma var där förra gången. Du kan ta hand om Rasmus..
Oj, så stor man blivit då.

En till som blivit liiiiite större är också Rasmus, som nu somnar i sin säng. (Dock med en av oss trängandes bredvid i den 70cm breda och 160cm långa sängen.) Haha.. Får väl se hur länge det nu tar tills han somnar själv.. Ett, två år? Kanske...

Är ledig från jobbet imorgon och torsdag, sedan jobbar jag helgen.. Igen.. Men jag jobbar dagtid hela helgen, så det känns skönt. Vi åker till Skorped på fredag efter att jag slutat på jobbet och sedan får vi se hur länge vi blir kvar där. Jag får åka emellan till jobbet, men det är inga problem.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar