Translate

torsdag 19 april 2012

Fullspäckad dag

Igårkväll var det meningen att jag tänkte grundmåla kaklet i köket, men så blev det inte. Rollern som legat på bordet under dagen var plötsligt spårlöst borta, och ingen visste var den var ??? Vad less jag blir när saker kommer bort, och sedan hittar man inte dem när man som bäst behöver dom.
   Så idag blir det till att åka till Nordemans för att köpa en ny så jag sedan kan måla när Niklas vaknat. För IDAG ska det bruna bort...




Gjorde igår förarbetet som var att tvätta kaklet först med målartvätt och sedan med ättiksprit, avslutningsvis rengöra med vanligt vatten och torka tort. Så jag hoppas de ska bli bra. Och ni ser va lite bänkytor vi har i köket.. Jag LÄNGTAR så tills vi renoverar om det, då jädrans ska de bli mer ytor!
   Efter luchen idag åker vi först till Lena i Mellansel och hämtar en mössa som hon sytt åt mig, och vidare åker vi sedan till Frida och Vilda i Själand. Länge sedan vi var där nu, så de ska bli riktigt roligt. Som vanligt får jag vara lite oroliga att barnen inte river huset.. Haha. Har även packat en kassa med urvuxna kläder från barnen som jag tänkte Vilda skulle få, om det duger åt den lilla prinsessan förstås. =)
   Ska hinna handla också, så den här dagen svischar nog förbi innan jag hinner ens att blinka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar