Translate

fredag 20 april 2012

Fredagen har börjat

Gó härlig fredagmorgon!
Har nyss målat andra lagret av färgen så jag hoppas att de ska räcka. Resultatet blir väl inte bäst, men jag är absolut nöjd. Mycket bättre än det bruna kaklet, eller som Moa säger: - Mamma, nu är det inte bajsbrunt längre, utan ljust vitt. Ganska fint tycker jag..
   Efter att vi har ätit frukost så ska vi åka på affärn och handla inför helgen. Har några genomskinliga burkar som jag ska fylla med lite smått och gott, som sedan ska få stå framme på bänken där mikron stod. Tror att de blir gelehallon, tuggummikulor och några kex. Niklas har slagit vad om att jag inte kan ha dom framme eftersom de finns tre gottegrisar här hemma, så då blir dom slut på engång. MEEN, jag ska bevisa att de kommer att funka. Eller försöka få de funka. Haha.
   Har min jobbarhelg nu men imorgon har jag tagit ledigt eftersom vi ska åka och fira Moa och Rasmus kusin Vilda i Karmfors. Egentligen fyller hon idag så STORT grattis till lillgumman som blir 2år. Hipp hipp hurra!
   Så idag börjar jag jobba klockan ett, men först klockan fyra på söndag, så jag får ju nästan som en ledig helg ändå. Nästan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar