Translate

fredag 13 april 2012

Fotokurs med Laila

Fick veta igår att jag kom med på fotokursen som hålls av Laila Estvall, hur roligt som helst! Meeeen, nu dyker det upp två problem. Och eftersom det är fredagen den 13é idag så lär jag ha otur och måste säga ifrån mig min plats.
   På måndagkväll börjar första kursen och då jobbar Niklas kväll, så då behöver jag någon som kan vara med barnen. Måndagen därefter då andra kursen är så jobbar jag kväll, så jag måste kolla om någon kan byta med mig. Och som sagt, jag har ju inte direkt dagen på min sida.. Men vi får se.

Men något som är toppen är att magsjukan har lämnat huset. Igår mådde vi alla bra och Moa va i princip som vanligt, så jädrans skönt. Så idag ska jag städa ut alla baciller ur huset och sedan ska vi gå ut och få lite frisk luft. De behöver både jag och barnen efter en veckas isolering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar