Translate

torsdag 16 augusti 2012

Fina morgon, men trötta jag..

Vilken härlig dag vi verkar få idag.
Och de visade sig i morse att vi hade fått besök på våran soffa ute på altanen.




Jag tänkte först att den nu måste ha skadat sig så den inte kunde flyga, men så fort jag öppnade dörren flög den iväg. Vilken tur.

Idag måste bara tapetrullen ha kommit. Har också lust att åka in till stan för att handla kläder till barnen, då jag fått en massa rabatterbjudanden som går ut imorgon. De ska vara nya skor, kläder, overaller, fleecejackor, underställ m.m. Men jag får nog vänta tills Niklas kommer hem, och se om jag orkar. De har varit mycke nu ett tag, saker som händer som man inte kan rå på, och de tar på krafterna. Även om man försöker hålla god min så känns de så himla jobbigt och jag blir så trött..
   Men det är bara att ta nya tag och försöka andas in av allt som är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar