Translate

onsdag 1 augusti 2012

Älggryta - mumma!

Helsike vilken god älggryta jag gjorde idag. De hjälps inte, men jag måste få skryta lite. (Brukar annars bara bli blaha av alltihop) Får lägga ut receptet lite senare när mer tid finns. =) Fast, blir kanske lite svårt då jag mest gjorde allt på måfå..
   Har annars idag varit till Anna i Ödsbyn och fikat. Barnen fick hälsa på deras fina vovvar och innan vi skulle åka var det kapplöpning på gång. Rasmus sprang och hejade på sig själv, medan Moa konstant sa: -Titta mig da, titta mig da, titta mig da. Haha! Lovande kandidater till framtidens OS vill jag lova.
   Pratade med Niklas nyss och dom höll fortarande på att jobba i Eken. Vilket betyder att han inte är hemma förrän sent ikväll eller inatt. BLÄ! Jädrans jakt..

Fast, älggryta är ju gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar