Translate

torsdag 2 augusti 2012

Ellos - i love it!

Har nu gjort en beställning från Ellos. Tycker faktiskt riktigt bra om dem. Fina kläder, underbar heminredning och helt okejiga priser. Sedan att många köper därifrån och att man exempelvis upptäcker att syrran har köpt percis likt, de struntar jag faktiskt i! För jag gör ändå min grej av det, och hon sin.. Tur nog så har vi dock inte riktigt samma stil. Puuhh!

Köpte bland annat detta fina påslakanset.

 
Romantiskt/Blommigt påslakanset, från Ellos

Säää fiiiint! 

Idag kör jag igång på riktigt med sovrummet. Som vanligt tar jag mig vatten över huvudet då jag tro ska hinna en massa när jag är själv med barnen, vilket jag aldrig gör. Det är allt för många;
- KOM! - Jag vill ha.. -  BYT kanal! - Spela med mig. - Jag tappade ut mjölken. - Rasmus har bajsat. - HJÄLP! - Svettigt, jag måste byta kläder! (för tionde gången idag) 
Och så fortsätter de hela dan. Ja, ni kanske känner igen er? Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar