Translate

tisdag 22 januari 2013

Tisdagstankar

Morning morning!

Trött och ont i kroppen, så kände jag imorse när barnen väckte mig. Eller jag känner så fortfarande. Börjar jag bli förkyld, eller är bara kroppen trött? Kanske de går över med en kopp kaffe och lite morgongympa till Bolibompa!? =)
   Jobbar em/kväll idag, så min kära mor får rycka in som barnvakt. Men innan jobbet tänkte jag att jag skulle hinna lite på gästtoan. Niklas fick bort allt golv igår, så idag tror jag att jag ska börja spackla lite. Eller kanske måla taket. Får se vad som känns roligast. 
   Har funderat på ev ett nytt handfat och "underskåp", men vi har inte bestämt än. Ville inte som sagt att gästtoan skulle kosta så himla mycket, men det går snabbt att de drar iväg. Och eftersom vi nu också måste lägga en ny matta på golvet, på grund av fuktskadan, så kostar de också lite mer. Men jag har sett ett handfat/underskåp från IKEA som jag gillar.

HEMNES/RÄTTVIKEN Kommod med 2 lådor IKEA Storleken på lådans fack ändras lätt genom att flytta avdelaren.
HEMNES/ RÄTTVIKEN  2295:-


Men vi får se.
Toan klater lite också, men jag hoppas att den går att fixa så vi slipper byta den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar