Translate

onsdag 23 januari 2013

Onsdags ledig

Känns skönt att vara ledig idag.
Och jag tror inte att vi ska göra något speciellt, förutom att jag ska hålla på lite nere i gästtoan innan Niklas åker på jobbet. Igår tog jag bort de sista tapetbitarna på väggen, sedan åkte listerna ut och därefter spacklade jag lite. Förutom gästtoan så renoverar vi också "lillhallen" där imellan, den som går till toan, tvättstugan och förådet. Men där ska vi bara måla och byta lister och foder.

Men imorgon är det slut på att vara ledid, så ska jag på utbildning inne istan. Har nyligen börjat jobba som fristående hudvårdskonsult, på sidan av mitt arbete, och nu är det dags för lite utbildning. Ska bli himla roligt! Sedan jobbar jag mina fyra kvällar i helgen.

Så visst känns det skönt att inte göra något speciellt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar