Translate

torsdag 24 januari 2013

Finaste termosen!

Go morgon!
Har nyss gjort morgonkaffet och som vanligt inser jag att jag behöver en ny termos. Två av mina tidigare har gått sönder, så nu har jag bara en kvar, ni vet en sån där ståltermos. Och dom är inte lika roliga att ha framme, eller att hälla ur för den delen.
   Hittade en supersöt hos Syster Lycklig som jag skulle vilja ha. Tror jag ska önska mig en sådan när jag fyller år.


THEjunL06_web
Termos June Mint från GreenGate 249:-
www.systerlycklig.se

Igår gjorde vi som sagt ingenting speciellt. Vi var ute en stund och åkte lite skidor och spark, men efter en timme började vi frysa om våra kinder, så då pallrade vi oss in. Och senare på kvällen hade Moa gympa, som kört igång igen efter juluppehållet.
   Blev inget gjort på gästtoan, då Niklas sovde så länge och sedan åkte iväg efter lunchen. Och de blir nog inget idag heller eftersom jag ska på utbildning. Om jag ine förstås is efter att barnen har somnat ikväll då, men oftast brukar jag vara så trött så jag lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar