Translate

tisdag 6 november 2012

Knöl o fingret

Jobbarhelgen är över för den hän gången och nu är jag ledig två dagar.
Ska idag till Hälsocentralen och kolla upp mitt pekfinger. Har sedan några veckor tillbaka fått en hård knöl på den, som gör att de stramar i fingret när jag böjer det. Ringde sjukvårdsrådgivningen i fredags och dom tyckte att jag skulle kolla upp det, så då gör jag väl de. Kanske har det blivit nån knut eller är de kanske brosk? Ingen aning...

I lördags då jag tagit ledigt var vi på badhuset med barnen och sedan åkte vi till Skorped och sovde över hos mamma och pappa. Besökte även Pärs pub på station, och gu va fint dom gjort. Ta en tur dit en lördagskväll vettja, om ni inte redan varit.

Nä, dags för nu lite kaffe å lite gröt...

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra! Jag fick en knöl på ett finger för ett par år sedan som jag fick ta bort. Jag hoppas det ser bättre ut än mitt gjorde :-)

    SvaraRadera