Translate

torsdag 15 november 2012

Julfunderingar & Julpaket

Torsdagmorgon - och min andra lediga dag.
Just nu snurrar det runt en massa tankar i mitt huvud. De mesta rörande juletid. Vad ska vi köpa för julklappar, vilka dagar ska jag söka ledigt, när passar det in i vårt röriga schema att ta fram alla adventssaker och byta till julgardinerna?
   Igår blev det i allafall bestämt att vi ska fira julafton här hemma hos oss, och de var nu några år sedan sist. Skönt att något är bestämt i allafall. Men som tur är att jag har mitt lilla block där jag skriver upp det mesta som jag kommer på.. Vad som ska göras, köpas, ringa, fixas och så en massa diverse ideer. Utan det vore de mer kaos än var det vanligtvis är. =)
   Idag åker vi ev in till stan på eftermiddan för att göra lite ärenden. Men jag har inte bestämt om jag is det eller inte.


KOM IHÅG!

Julpaketen ska in till Hoppets stjärna innan den 21/11.
Mer info om detta hittar ni HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar