Translate

torsdag 3 maj 2012

Tillbaka på banan..

Har inte haft någon tid eller ork att skriva senaste veckan eftersom vi legat i magsjuka igen. Tredje gången för min del, bara på en månad.. Hur är det möjligt?! Och NEJ, jag e inte bånet för alla er som tror det. Iså fall har det även smittat av sig till mina föräldrar och även min farfar. Haha. Men jag hoppas verkligen att vi gjort bort det nu för några år framöver.. Knappast, men hoppas kan man ju. =)

Va härligt med våååår. Synd bara att de ska blåsa så mycket hele tin. Tänkte att jag idag ska försöka mig ut på en promiss då Niklas vaknat och sedan åka till handelsträdgården för att glis på lite blommor. SÅ ROLIGT! Äntligen.. Jag längar så efter att få plantera, speciellt pelargonerna. <3

Små, små knoppar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar