Translate

fredag 18 maj 2012

Gör en egen galje

Allt som behövs till det är en grövre ståltråd och ett band med pärlor. Fast... Eller så köper man en som jag gjorde. Haha.
Men jag tror faktiskt att de går lika fort att göra en som att köpa en. Nästan.




Tycker det är fint att ha framme någonstans med en söt lite klänning på.

Idag har vi bara tagit det lugnt, har legat och vilat i nästan tre timmar nu på eftermiddan. Ringde även på jobbet och sa att jag är hemma lördag och söndag, även om jag kännt mig en aning bättre. Men jag tror ändå att det blir bäst så.

Ikväll skippar vi tacon och kör på lax och pärern för en gångs skull. Får se om det blir en hit eller inte. Annars så skulle Suss komma förbi en sväng, då hon och jag har en del planer på gång. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar