Translate

tisdag 22 maj 2012

Aj aj aj..

Har fortfarande ont i nacken och ryggen, så igår var jag till vårdcentralen och träffade läkarn. Hon kände lite på nacken och axlarna, som hon tyckte var spända. Sedan trodde hon även att jag hade en inflammation. Blev sjukskreven resten av veckan och imorgon ska jag träffa sjukgymnasten. Jag tror och hoppas att allt blir bra igen, och snart, så jag kan vara ute och fixa å dona inför sommaren. Dom här dagarna när vi varit ute så har jag lockats så efter att plocka bort gammalt gräs och planterat lite vårblommor, men de får vänta.

Får istället se framemot middan ikväll som vi är bjudna till svärmor på. Kamsern å fläske! De e gräjern de. =)

1 kommentar:

  1. Men huvva, hoppas du blir bättre snart!

    Och vad skoj med kamsern, jag gjorde också det igår.
    Mums!

    SvaraRadera