Translate

torsdag 17 maj 2012

Pysselkväll

Igår kväll var det dags för pysselkväll igen, och den här gången hemma hos mig. Jag hade faktiskt inte tänkt ut något som jag skulle pyssla med eftersom jag inte visste hur länge jag skulle orka, med tanke på att jag annars i vanliga fall brukar få ont i ryggen av att sitta för länge. Så jag serverade fika och inspirerades av de andra damerna. Bland annat blev en mössa sydd, en canvastavla blev ett konstvärk och en babymobil skapades. Timmarna går så fort när man har roligt.
Tyvärr blev det dåligt med några bilder, så istället lägger jag in två nya inköp från Vadstena.

Rosa burk
Från Monicas i Vadstena

Kökshandduk från Green Gate
Butiken som vi bsökte i Vadstena hette Monicas, och där fanns så sjuuukt mycke fint! Fick försöka hålla igen plånboken lite..

Känns faktiskt lite bättre i nacken och ryggen idag, så jag hoppas de fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar