Translate

fredag 16 september 2011

Inredningskväll på backen!

Igår var det äntligen dags för partyt! Trotts att säkert åtta stycken hört av sig bara de sista dagarna om att de inte skulle kunna komma pågrund av sjukdom och diverse saker så kom det ändå 16st, hur kul som helst. Hade tidigare under eftermiddagen gått an som ett tok för att stöka undan alla leksaker, damsuga och ställa upp all inredning.
Min svägerska Susanne, som är fristående konsulent för Perfect Home, gjorde ett kanonjobb som försäljare. Hon fick sålt för över 5500kr. Och som värdinna för partyt fick jag välja en sak ur katalogen för 449kr och sedan fick jag välja 1-3 saker som jag skulle få köpa för halva priset, max belopp 1750kr. Hur kung som helst! Så, boka ett party av Susanne och få dessa möjligheter!

Hade bakat äppelpaj och dessa kladdkakemuffins med smak av polka och som jag sedan spritsade med grädde och dekorerade med hjärtformade strössel.

Köpte dessa underbara, lantliga gardiner för halva priset!


Fick denna fantastiska ljuslyktskombination i fattigmanssilver helt gratis!

 
Även dessa kökshanddukar och ljusstakar av fattigmanssilver fick jag för halva priset


Egentligen hade jag handlat saker för ca 2100kr, men behövde bara betala ca 770kr.
Som sagt, jätte roligt att de ändå kom så mycke folk och de är alltid roligt att fika och sitta och sörre ett tag. Så, tack alla som kom och ett stort tack till världens bästa Suss!
Susanne Boström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar