Translate

fredag 16 september 2011

Yees, HELG! Eller inte...

Härligt med helg, tänkte jag nyss.. Tills jag kom på att Niklas ska jaga älg hela helgen.
Han åkte nästan direkt efter jobbet och blir borta tills söndagkväll/natt.. Tror jag tycker bättre om veckorna istället.
Min far kom och hämtade lilla Mois nu på eftermiddagen så hon fick följa honom med hem till Skorped. - Inte mamma å inte Rafsrufs följa me, bara ja Moa. Okej, då fick vi stanna hemma då med andra ord. Men, åker en så får man tre andra på köpet. Rasmus kusiner fick lov att komma hit nu medan Anki var tvungen att åka in till stan en sväng, typiskt då Moa är borta. Men, Rasmus har i allafall himla roligt.

Om två veckor ska vi på fest i Bjästabacken, och de roliga är att man ska klä ut sig. "Best year ever" är temat för kvällen, och jag har tänkt och filurat på vad jag ska klä ut mig till.. Och till sist har jag nog bestämt mig, de blir en Rockabillybrud. Har kikat runt på nätet och hittat bland annat en klänning och en kjol, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken... Och sedan finns de ju huuuur mycke accessoarer som helst till den utstyrseln, ska bli himlarns roligt asså.




Väntar nu på svärmor ska komma hem eftersom vi ska få gå dit och äta, och jag tror de skulle bli tacos! Mums! Sedan blir de fredagsmys för mig och Rasmus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar