Translate

måndag 4 juli 2011

Rackarns myggor !

Moorning, moorning!
Jag tror alla myggor älskar mig, eller så smakar jag himlarns gott. Hela natten har jag kliat och kliat, och i morse kunde jag räkna att jag hade 32 stycken myggbett bara på mina fötter och vader. Moa har också blivit biten strax under ögat som har svullnat upp, ser inte alls roligt ut.


   Vi har nyss gjort oss klara för dagen och ska snart åka upp till Nordemans för att köpa lite ståltråd. Behöver de för hjärtana som jag och Suss börjat med. Sedan åker vi på affärn och sist åker vi ner till lillstugan för att dona lite.
   Moa har hunnit varit ut och ätit lite smulton nu på morgonen, men jordgubbarna får hon nog allt vänta med.. Kanske om en vecka till.



Härligt med lite solsken idag, hoppas de håller i sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar