Translate

fredag 8 juli 2011

En kväll mé Orup!

Fredag!
Oj vad dagarna går fort. Har haft fullt upp så tiden har inte räckt till för att blogga..

I onsdags hade jag besök av min mor som dök upp här tidigt på morgonen. Vi åkte till handelsträdgården i Bjästa och införskaffade lite pelargoner som jag skulle kunna ha i fönstrena. Mamma hjälpte mig även att sätta upp hissgardiner i vardagsrummet, så nu känns de för himla bra.
   På kvällen var jag och Suss i lillstuga och donade. Snart färdiga! Innan jag åkte hem passade jag på att tjuva med mig lite pioner..

 

 

Igår bakade jag muffins till fikat på vårat loppis till helgen.. Dom blev inte som jag tänkt mig, som vanligt när jag bakar... Men, jag tror dom dug.
   Och till kvällen åkte vi in till stan för att ha picknick och lyssna till Orup. Vi som for var Niklas pappa & särbo, och sedan alla Niklas syskon m. respektive.
   Vädrer var kanon och de var hur mysigt och trevligt som helst. Vi hade med oss filtar som vi satt på och sedan fikade vi en massa smörgåsar, muffins och kolakakor m.m. De var jätte mycke folk och Orup sjöng bra, och bäst var såklart; Då står pojkarna på rad. Moa diggade honom och dansade till varje låt.
Kul att fara och göra nåt..












Som sagt är de fredag igen. Idag ska jag pyssla på lite hemma och sedan ska jag ner med lite grejor till lillstugan. Har fått massa saker av grannar och vänner som de inte behöber längre, vilket är toppen! Och till kvällen ska jag jobba, bara några timmar så de går nog fort. Känns faktiskt ganska roligt.. Ska också jobba en sväng imorgon och på söndagkväll också.

Ska sätta in senare ikväll lite bilder från lillstugan... Men nu måste de röjas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar