Translate

tisdag 5 juli 2011

Kolla efter ROSA!

Igår kväll somande inte båna förrän 22.00 men vaknar ändå halv sex idag... Trodde att jag skulle få sova i allafall minst till halv sju, men icke.
   Var också igår ute efter att hitta en bra ståltråd till våra hjärtan, men varken Nordemans eller Granngården hade vad jag sökte. Tro vart de kan finnas? Kanske på Clas ohlsons?
   På kvällssia for jag, Niklas, Moa och Rasmus för att fiska i Agnsjön. Fick bara små abbar´n... Moa är inte alls rädd för fisken, utan för varje fisk hon fick upp så ville hon hålla i dom och sedan he ner dem i sjön igen..
   Innan jag gjorde kväll målade jag skyltarna som vi ska sätta ut för Lillstugans loppis, och självklart blir dom rosa. :) Även våra infoblad som vi ska sätta vid konsum och olika anslagstavlor blir rosa, så nu håller ni utkik efter ROSA!
   Idag ska jag åka och sätta ut lapparna, och om barnen då somnar i bilen ska jag åka till lillstugan för att prismärka de sista.. Annars händer de nog inte så mycket mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar