Translate

tisdag 31 juli 2012

Detaljer

... är bland det viktigaste i ett rum, tycker jag.
Det är dom små sakerna som gör rummet. Så nu är jag på jakt efter lite grejer som jag vill ha till sovrummet. Kikar runt lite på nätet men ska också besöka lite loppisar för att se om jag kan göra några fynd. Knoppar till garderoberna, krokar att ha på väggen, en väckarklocka, gamla nycklar, kuddfrodral och gardiner. 
   Nu är i allafall tapeterna beställda och igårkväll flyttade vi ner "sovrummet" till källaren, så nu är det bara att köra igång med förarbetet. MEEN, då kom Niklas plötsligt på att han och hans jaktkamrater bara var tvungna att åka upp till Ekträsk för att flytta och röja några pass inför jakten. PÅ EN GÅNG! Så dom åkte igårkväll och är förmodligen borta några dagar, så jag får se om jag ens hinner göra något åt sovrummet. Suck!
   Igår kom även min så efterlängtade Anna hem till Ödsbyn, så himlarns roligt! Hoppas att vi kan ses idag, om inte annat imorgon. Hon ska vara hemma två veckor, och på fredag ska vi till Sundsvall för att se Bryan Adams, Magnus Uggla och Kent. Kommer bli asgrymt!

Nä, frukosten väntar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar