Translate

onsdag 11 juli 2012

3 dagars...

... ledigt!

Härligt med tredagars ledig, eller egentligen är det två dagar.. Men på fredag ska jag med Rasmus till Umeå igen. Ev ska han få nya byxor, så arbetsterapeuten ska ta nya mått av honom. Sedan ska vi träffa hans läkare och jag undrar vad dom tycker om hans ben. Tycker själv att det ser bättre ut på underbenet, medan jag inte ser någon förändring på låret. Det är fortfarande rött/blått/lila i färgen och stenhårt.. Så vi får se vad dom säger.

Hade för övrigt en toppenhelg, helgen som var.
   På fredagskvällen var jag tillsammans med mina arbetskamrater i en sommarstuga, inte så långt härifrån. Vi åt trerättersmiddag, åkte flotte och hade de bara så himla bra. Och bättre väder för kvällen får man bara inte, strålande sol och varmt! Kom inte hem förrän halv fyra morgonen därpå, så rekord för sen ankomst av mig på hur många år som helst. Haha..
   Var riktigt seg på lördagen, men som tur kändes de väl ganska okej till kvällen då vi fick främmande av Frida, Per och Vilda. Vi grillade och satt ute på altanen och sörrede hela kvällen, och världens finaste Frida hade med sig hemgjord rabarberdricka och maränger till oss. <3
Så helgen var verkligen toppen!
  
Har jobbat två dagar, så idag blir det bara att ta det lugnt. Synd med regn bara, men vi får väl roa oss inne istället. Kanske baka något... Kan vara bra att ha nått att finna i frysen om man får oväntat besök nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar